Start benda baru dngan cara yg lebih baik


fanaa-coklat

blog ini dikongsi atas name widuri hariri dn shamira zamri :)


welcome to our blog :))

Friday, October 1, 2010

wahai makhluk Allah S.W.T

bismillah.
beb,aku TAK TAHU ape problem kau,ape salah aku yg penah aku buat kat kau,sampai kau nk anti aku,nk menjeling aku sampai nak terkeluar bijik mata kau!!aku tak tahu.sumpah aku tak tahu.aku tak tahu ape yg penah aku buat kat kau smpai  nak jadi musuh,tak bertegur dr hari raya sampai ke hari nie.sedang kan time raya,kau text aku,mintak maaf.hmm,kau text aku kan time raya..pelik, hmm.ouhhhhh.. now i got it, kau minta maaf tp tk iklas. what the ... ???!! heyyy ,ingt aku nk sgt ke pindah sane,aku pon tak hingin laaaaaa ! but i have to study for my future laa beb,so i have no choice, ..to school at grrr malas aku tulis.aku dah malas nak menulis lagi pasal bende nie.sbb aku kene stay kat sekolah tu lg 1year and 2month. OMG . Fcuk.lame lagi kowt.grrr
Ya Allah Ya Tuhan ku. kenapa kau uji hamba sebegini Ya Allah..


                                                        ps; widuri
                                             kenapa laaaaa!!! tak suka nyeeee.

No comments:

Post a Comment